Ανολοκλήρωτοι Στοχασμοί

  1. I dont feel at ease to follow the lifestyle that you have chosen. And I dont really want to. I want to get lost in the forest, to become one with nature.  But I always go out with fear. Fear of hu(man) brutality.   I feel that my gender put limits on me. I will never feel the same freedom like you. (4620)
  2. Κάποιοι μιλούν  στις καθημερινές τους συζητήσεις για την κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα και άλλοι περί διαπροσωπικών θεμάτων δίνοντας περισσότερη σημασία σε ότι έχει να κάνει με το στενό τους περίγυρο έναντι του συνόλου.

  3. Η  απόφαση να ρισκάρω η μη μου ανήκει. Στο κάτω κάτω εγώ θα έπρεπε να στεναχωριέμαι που έζησα πιο σύντομα από ότι επιδιωκα και δεν έκανα όσα επιθυμούσα. Δεν είναι δική σας η ζωή που ρισκαρεται. Ακόμη και αν είστε εσείς οι παροχείς της, αυτό δεν σας κάνει ιδιοκτήτες. Εγώ θα αποφασίσω για το πόσο Ρίσκο θα βάλω στη ζωή μου. Και άμα πεθάνω, μη στεναχωρηθείτε  και τόσο . Δεν είναι η δικιά σας ζωή! 

  4. Η ανάγκη απουσίας θορύβου διαφαίνεται στην ανάγκη μας να συνυπάρχουμε με άλλα ζώα. Πάντα έχουμε μια αθόρυβη συντροφιά που συναισθάνεται , μοιράζει χαρά και δημιουργεί συναισθήματα. 

  5. Τα κορίτσια ζωγραφίζουν από μικρά καρδούλες παντού, ενώ τα αγόρια   ζωγραφίζουν πουτσες παντού-ακόμη και με το δαχτυλάκι τους στα τζάμια. Αυτό, μπορεί να μας οδηγήσει σε κάποια συμπεράσματα που έχουν να κάνουν με την ανατροφή, των περιβάλλον και ίσως τη φυση (με μεγάλο ερωτηματικό) 25220

  6. εγκατασταση καρεκλων και μαγαζιων στη παραλια (εμπορευμα)νερο (εμπορευμα) κατασκήνωση(εμπορευμα) γνωση (εμπορευμα) φρουτα/λαχανικα/γη (εμπορευμα) μετακινηση (εμπορευμα) 

  7. περι φοβου οτι ποτε δεν θα αγαπηθουμε λογω της διαφορετικότητας μας

  8. η θρησκεια με τις επιταγές της (πολυτεκνια , απαγόρευση αποβολής κ.ο.κ) συνέβαλλε στον υπερπληθυσμό υποβοηθωντας τις επεκτατικές πολιτικές δυνάμεις 

  9. η ανιδιοτέλεια ως ηθικη αξία 

  10. αυτο που μοιραζόμαστε γενναιόδωρα είναι πάντα το αλκοόλ 

  11. Άτιτλο 8421

    Εγώ δουλεύω για σένα

    Εσύ για μένα

    Αυτός για εμάς

    Και κάποιος για κανέναν.

    Και αυτός ο «κανένας»

    Επενδύει

    Αγοράζει

    Και του προσφέρουμε πολιτισμένη/πληρωμένη  σκλαβιά

    Για να πλουτίζει ακόμη περισσότερο.

    Η ψευδαίσθηση ότι εγώ δουλεύω για σένα και εσύ για μένα

    Προπαγανδιζεται

    Και πλασάρεται ως απόλυτη  πραγματικότητα.

    Ο «κανένας» τεμπελιαζει σε κότερα και πισίνες

    Ενώ εμείς καταναλώνουμε

    Και ξεχνιόμαστε

    Με την αγοραστική μας δύναμη.

    Σκλαβιά εν χρήμασι

    Η νεότητα μας προσφέρεται  θυσία

    Στο βωμό του χρηματος

    Αλλότριων  

    Και το κράτος να επανασυγκεντρωνε

    Όλο αυτό το πλούτο με σκοπό να τον ισομοιρασει

    Τι θα αλλαζε;

    Πάντα κάποιος αλλοτριωμένος

    Θα δουλεύει πολύ

    Με σκοπό είτε να  υποκαταστήσει

    Τη δυστυχία που του προκαλει η μοντέρνα ζωή

    Είτε να ικανοποιήσει πλασματικές ανάγκες.

    Ο κληρονόμος αυτού του  δυστυχου αλλοτριωμενου

    Θα  κατέληγε να επιλέξει

    Άμα θα τον αυξήσει η μη.

    Αν κάνει την επιλογή να τον αυξήσει

    Θα γίνει πιο πλούσιος από τον πρότερο δυστυχισμένο

    Αμα πολλαπλασιασει το πλουτο ωσαν «κανένας»

    Ισως και καταφέρει να ξεγελάσει  τη δυστυχία με το χρήμα.

    Εν τέλει  οι οικονομικές ανισότητες.

    Θα ξαναεμφανιστουν.

    Εκτός αν δεν υπήρχε κληρονομικότητα. 

    Και αμα υπηρχε μισθολογική ομοιογενοποιηση

    Που κανένας δεν θα δεχόταν .

    Και κρατικός περιορισμός και έλεγχος συσσώρευσης πλούτου

    Και αυταρχισμός.

    Πώς θα μπορούσε άραγε ο σοσιαλισμός

    Να δημιουργήσει μια κοινωνία δικαίου;

  12. Προσπαθεια συνοψης επαναατατικου προηγουμενου.

     ..εκδηλώνεται μια μπατσοκρατια και μια κλιμάκωση της αστυνομικής βίας παρα τις αντιδράσεις και τις πορείες.  Όλο και περισσότερες διαμαρτυρίες παρατηρούνται στο σύγχρονο κόσμο για διαφορετικης φυσης θέματα.  Τα βιώματα της αστυνομικής βίας/καταστολης/κατάχρησης εξουσίας  αυξάνονται εξίσου ενόψει της αύξησης διαμαρτυριών .  Ωσαν θυμα , ο θυμός σου  μεγιστοποιείται και τα όρια σου περιορίζονται  ως προς το αστυνομικό μέτωπο. Ως εκ τούτου, η διαμαρτυρία σου γίνεται πιο ηχηρή.  Ωσαν πιο ηχηρή ενδέχεται βίαιοτερα σε σύγκριση με  προτερα  να κατασταλεί.  Και έτσι η δυσφορία ενδέχεται να κλιμακωθεί ραγδαια και κανένας δεν μπορεί να υπολογίσει το πώς θα διοχετευτεί ενόψει κορεσμού. Η αστυνομική βία κλιμακώνεται παράλληλα με την συσσώρευση θυμού και αγανάκτησης του αντιδρωντα πληθυσμού. Ο προσωπικός κορεσμός ενοψει της μπατσοκρατιας μπορεί να οδηγήσει σε συλλογικό. Αν τότε συλλογικά οργανωθούμε χωρίς να διαιρουμαστε σε διαφορετικής φύσης  διαμαρτυρίες και εναντιωθούμε συλλογικά ενάντια στις δυνάμεις του κράτους ίσως τότε  οδηγηθουμε σε μια γενικευμένη αρνητική κατάσταση που θα μπορούσε να αγγίζει τα πρόθυρα πολέμου. Τότε  η εξουσια θα κληθει να παρεμβει .Ειτε με συμφιλιωτικο τροπο ειτε με κατασταλτικο και πιο βιαιο τροπο. Ενοψει τροπου συμφιλιωτικου, Οι αντιδρώντες ενδέχεται να συνεργαστούν με τη εξουσία και να βρουν στο μέτωπο της αστυνομικής δύναμης το πρόσωπο του αποκλειστικού  ενόχου . Ενόψει βίαιου τρόπου ίσως  καταλήξουμε σε εξεγερση. Σε περίπτωση εξέγερσης η  κρατική εξουσία ενδέχεται και πάλι να προσεγγίσει του αντιδρώντες εβλεπωντας μια ανακωχή. Αν οι αντιδρώντες όντας κουρασμένοι ή κατευνασμενοι λογω της απελευθερωσης της συσσωρευμενης αγανακτησης συνεργαστούν με το σύστημα σε κάποια δεδομένη στιγμή της εξέγερσης ,  νέοι νόμοι θα έρθουν στη φορά που θα προσπαθήσουν να ανατρέψουν παρόμοια αντίδραση . Οι αστυνομικοί θεσμοί ενδέχεται να προστατευτούν νομικά ενώ τα περιθώρια έκφρασης αγανάκτησης  των διαμαρτυρομένων ενδέχεται να περιοριστούν σε τέτοιο βαθμό με σκοπό να καταστείλουν  μια ανάλογη μελλοντική  εξέγερση στα πρώτα της βήματα.  Αν οι αντιδρώντες δεν συνεργαστούν με τους φόρεις του συστήματος σε κάθε προσπάθεια συμφιλίωσης....ίσως και εν τέλει κάποτε το σύστημα ανατραπεί...Οπότε Ναι η βία είναι η λύση απλά πρέπει να είναι γενικευμένη . Το κοινο αισθημα αγανακτησης πρεπει να είναι τόσο μεγάλο ώστε να μην υποχωρήσει σε καμία προσπάθεια προσέγγισης του συστήματος για ανακωχή.. Εκείνη η ώρα ίσως αργήσει...ίσως και δεν έρθει ποτέ...

  13. Η γλώσσα που συνηθίζαμε να γνωρίζουμε είναι αυτή της φύσης. Αλληλεπιδρουσαμε και επικοινωνουσαμε μαζί της . Ακούγαμε τη βροχή να μας μιλά, το άνεμο να μας ακουμπά,  τον ήλιο να μας αγγίζει.  Απολαμβάναμε την επικοινωνία  με  τη φύση  χωρίς να δίνουμε  λέξεις σε όλες αυτές τις ομορφιές.  Τώρα λέξεις προκαλούν παράσιτα σε κάθε μας έκφραση.  Επικοινωνούμε μόνο με αλλά ανθρώπινα όντα στη μόνη γλώσσα που πλέον γνωρίζουμε. Την ανθρώπινη. Δεν επικοινωνούμε με τους υπόλοιπους συγγενείς μας. Δεν επικοινωνούμε με τη φύση.  Τώρα πια επικοινωνούμε για οτιδήποτε μη φυσικό.  Για πολιτικούς, δουλειά,  ψυχολογικά προβλήματα, ναρκωτικά! Σε μια γλώσσα ανθρώπινη. Μιλάμε για προβλήματα φοβερά ανθρώπινα που καμία άλλη ζωική ύπαρξη,  δεν βιώνει.  Προβλήματα αφύσικα. Δημιουργημένα . Αδύνατα να λυθούν. Ο λόγος μας καταντά επιτηδευμένος και φοβερά βαρετός.  Λέξεις παντού.  Λέξεις για προβλήματα δημιουργημένα. Ανθρώπινα. Πλέον μιλάμε πολύ. Μάλλον κάποτε στην ιστορία βαρεθήκαμε σιωπηλά να. συνυπάρχουμε.  Ασ δώσουμε λέξεις. Ασ κάνουμε διαλόγους. Ασ δημιουργήσουμε θέματα να μιλάμε. Η άπλη  συνύπαρξη είναι βαρετή . Η ρέμβη επισης. Βαριέμαι να κάθομαι να αντικρυζω  τις ομορφιές της φύσης. Να τις βιώνω,  όντας εξ ολοκλήρου παρόν. Την ομορφιά της απλοικοτητας δεν τη καταλαβαίνω πια. Ξεπέρασε τη φύση μου. Είμαι άνθρωπος! 20121
  14. Υπάρχουν τα όμορφα μυαλά
    Και αυτοί που διακρίνουν τα όμορφα μυαλά
    Επιδιωκοντας να ανταποκριθούν στο υψος της σκέψης τους
    Φθονωντας παράλληλα το μεγαλείο της
    Αγαπώντας δε την αλληλεπίδραση μαζί τους
    Και ονειρευωντας κάποτε να φτάσουν στο ύψος του μεγαλείου τους 171219
  15. Όταν το κράτος αποποιείται την ευθύνη ενός προβλήματος

    Δίνει περιθώριο σε πρωτοβουλίες να αναπτυχθούν

    Πρωτοβουλίες που θα ανταποκρίνονται

    Στο καταλανωτικο-καπιταλιστικό πρότυπο

    Και στους νόμους της αγορας

    Ενώ θα διευθετουν ένα μέρος του αρχικού προβλήματος

    Τα σκουπίδια για παράδειγμα.

    Η ατομική συλλογή τους είναι παράνομη

    Ενώ η συλλογή από διαφόρων τύπων κοινωφελής οργανώσεις και μη κυβερνητικούς οργανισμούς κρίνεται νόμιμη.

    Οι οργανώσεις επανοπροωθουν τα προϊόντα στην αγορά με ανάλογο αντίτιμο

    Αφού ενδεχομένως επιδιωρθωθουν από μετανάστες

    Έτσι δύο προβλήματα

    Αυτό  της εργασιακής απορρόφησης των μεταναστών

    Που δεν έχουν δυτικά καθορισμενες ικανότητες

    Και της συσσώρευσης σκουπιδιών

    Περιορίζονται

    Χωρίς κρατική εμπλοκή.

    Θέλεις να δώσεις τα ρούχα σου

    Στήνεις παγκάρι

    Και έρχεται η αστυνομία να σου υπενθυμίσει ότι δεν υπάρχει ελεύθερος δημόσιος χώρος

    Θες να μοιραστείς τα εργαλεία σου

    Και έρχεται η κοινωνία να σου υπενθυμίσει

    Ότι ο καθένας την ιδιοκτησία του.

    Καλύτερα ένα σπίτι μπουκωμενο από αντικείμενα !

    Και κτίριο να προσπαθήσεις να καταλειψεις

    Και να παρέχεις δωρεάν ρούχα, εργαλεία,  συσκευές, φαΐ

    Θα έρθει η αστυνομία να σου υπενθυμίσει

    Πόσο μικρός είσαι

    Μπροστά στα θέλω μιας αόρατης κρατικοσυστηματικης δυναμης.

  16. Οτι ήταν πρότινος ανάγκη

    Μετατράπηκε σε απόλαυση

    Που καταλανωνει περιττη ενέργεια

    Το μπάνιο έγινε τελετουργία (φως, άπλετο ζεστό νερό,  μουσική)

    Το χέσιμο Επίσης ( φως, κάθισμα, περιοδικό)

    Καθώς και η τροφή ( πολύωρο μαγείρεμα με φούρνους μίξερ και όλα τα υπερσύγχρονα μηχανήματα μαγειρικής)

  17. Η ηπιοτητα με την οποία

    Διαχειρίζονται οι γυναίκες τα έμβια όντα

    Διαφέρει κατά πολύ από το τρόπο που τα αντιμετωπίζει

    Ο ανδρικός πληθυσμός.

    Τρόπος κυριαρχικός,  επιθετικός, κτητικος,  υποτιμητικός, αυταρχικός

    Εν ολίγοις πατριαρχικός.

    Οι γυναικες που δεν έχουν αποξενωθει από την ίδια τους τη φύση

    Όσο οι άνδρες

    Αντιμετωπίζουν με σεβασμό και αγάπη τα έμβια όντα.

    Υπάρχουν ωστόσο

    Και οι γυναίκες που έχουν ειδοποιηθεί ασυναίσθητα

    Την κυριαρχούσα πολιτισμική κουλτούρα

    Που ανάγει τη ανδρική συμπεριφορά σε ιδιάζουσα

    Και εμφανίζουν  κυριαρχική συμπεριφορά εξίσου

    Με σκοπό να επιβιώσουν σε έναν κατά το αντρικό πρότυπο κόσμο.

  18. La culture Occidental dominant a reusi d'en cacher pleins de problématiques (racisme, sexisme etc) lesquelles ils apparaissent  dans une maniere bien evidente et parfois assez brute dans les pays pas occidentaux
  19. Κάθε τεχνολογικό επίτευγμα ( κάμερα,  γράφη,  ελικόπτερο κτλ ) προσφέρει πλεονεκτήματα που μας ωφελούν και αποτελούν ανέσεις δίχως τις οποίες δεν καταφέρνουμε πια να ζήσουμε Ενώ τα μειονεκτήματα μετατρέπονται σε πλεονεκτήματα στα χέρια του κράτους..
  20. Κάποτε τα τρώγαμε όλα ωμά , με αίματα , σαν τα αδέρφια μας τα ζώα! Τώρα,  ο πολιτισμός αναπτύχθηκε τόσο που πλέον και η παρουσία ενός ζώου στο πιάτο προκαλεί δυσφορία . Η διατροφικη επανασταση και η απόλυτη διαφοροποίηση από τον ζωικό κόσμο σε επίπεδο διατροφής θα επέλθει με τη επικράτεια του  βιγκανισμου .
  21. Αντιεπιχειρηματα τοπικοποιησης και Αποκέντρωσης

Localisme (mettre en oeuvre son projet de regresssion sociale ) > contre remise en cause de capitalisme

Les partis nationalistes progressent d'élection en election

Contrast regionalisme /globalisation (localisme decentre =nationalisme a l'échelle  de nation

Patriotisme d'approximite

22. Notre science prométhéene > contempler la complexité du monde

Si la science ne donne pas de réponses > dimension poétique /philosophique /religieuse?!

23. Κάποτε συνηθίσαμε να μαθαίνουμε παρατηρητικα

Συμβιωνοντας με τα υπόλοιπα ζώα.

Μιμωντας συμπεριφορικα τους μοτίβα( τσίμπημα από φιδι> τρίψιμο σε συγκεκριμένο φυτό)

Αυξαναμε την περί της φύσης μας γνώση

Και πολλαπλασιαζαμε τις πιθανότητες επιβίωσης μας.

Πλέον όντας ανελευθεροι και εξημερωμενοι

Χάσαμε αυτή τη πολύτιμη γνώση

Που κερδήθηκε μέσα από χρόνια παρατήρησης/μίμησης

24. The system is powerful

As long as they are people with ideologies

That they will go even on war

For extraneous ideas !

25. Η κοινωνική δικαιοσύνη αποδιδεται καθυστερημένα

Μετά την επιτυχή αναζήτηση του δράστη

Μέσω της πανταχού παρουσίας οπτικοακουστικών μέσων.

Η νέα τάξη πραγμάτων 

Χαρακτηρίζεται από απαθή αποθανατωση εικόνων

Ενόψει κατακριτέου περιστατικού.

Η άμεση δράση και η  ευθύς κοινωνική δικαιοσυνη που επιφέρει

Είναι κοινωνικά καταδικαστέα . 

Ευχαριστώ λοιπόν τεχνολογία

Που με βοηθάς να μη λερωσω τα χεράκια μου

Πριν πάω δουλειά

Ενω συναμα με βοηθάς να κρατώ αποενοχοποιημενη τη συνείδηση μου !

26. The men suffer as much as we do from systemic patriarchy .But in different ways.  They dont learn how to love and the love that they take back later on  is the love that they had given. The poor love that they then experience is not enough to treat the chronic emotional gap. 

Men that they have never been loved even from their first important person -their mother- they often express misogynistic behaviours out of jealously and pain.

We , we know how to love . We had been learnt to love and we have not been discouraged to express emotions . It's the only thing that we hadn't been deprived of. Love . We know how to give and how to take love and it's the only thing that you will never take from us!

27. Predateurs > chasseurs > omnivores > herbivores?

Comment on est devenu omnivore ? Qu'est-ce que cela dit sur nos instincts? Est-ce que on a une tendance à agressivité ? À dominer? Est-ce que on présente des instincts de chasseurs? Pouvons-nous faire un virage herbivore et révolue nos  instincts de chasse distincts qui se sont développés au fil du temps en acquièrant des caractéristiques d'animaux herbivores ? Pacifisme, tranquillité, recherche de nourriture ingénieuse en laissant nos instincts de chasse se atrophier jusqu'à la disparition et faire une évolution de la nature humaine?

28. On n'a pas besoin des vérités catholiques soi-disant scientifiques !

Chaque personne elle en a ces propres vérités empiriques( observation, expérience, intuition ).

Pourquoi la science nous oblige de voir le monde dans sa manière soi-disant objectif?

Objectivité versus  Subjectivité

voir le monde dans une manière pluraliste > enrichissement de nos expériences.

29.   Ένα μερος ανθρωποειδών εγκατέλειψε την αφρικανική ήπειρο και αποικησε σιγά σιγά όλο το κόσμο. Το ανθρώπινος γενετικός κώδικας εξελίχθηκε διαφορετικά για τη κάθε ομάδα ανθρωποειδών.  Ρόλο σε αυτό έπαιξαν σε μεγάλο βαθμό οι διαφορετικές  περιβαλλοντικές συνθήκες. Ίδια βάση/ προέλευση > διαφορετική εξέλιξη.

Αυτή η διαφορετική εξέλιξη δημιούργησε διαφορετικό τρόπο σκέψης, διαφορετικές ανάγκες.  Δημιούργησε κράτη,  σύνορα, ιστορία , πολιτική σε καποιους ενω στην αφρικανικη ηπειρο συνέχιζαν να εξελίσσονται σε απόλυτη ευλάβεια και αρμονία με τον υπόλοιπο ζωικό φυσικό κόσμο αποκτώντας βαθιά γνώση περί της φύσης και της επιβίωσης σε φυσικά γεγονότα χωρίς να αναπτύξουν αυτή τη συμβολική σκέψη και και όλα τα τεχνητά προβληματα που επιφέρει μαζί της. Ποιοι θα είναι οι δικαιωμένοι της ιστορίας στο τελος;

30. We are deprived from aesthetic beauty . And its becoming worst while  the years passing. In the beginning , people wanted to make everyting more beautiful than the nature. So art was coping the beauty of nature in order to create someting bigger. And indeed, they had created extrordinary things . But right now , we are in an era that is characterized about lack of quality. Its quantity that matters and not quality. In order to respond to the needs of the era and the rules of the market they deprive us from beauty. They had deprived us firstly from nature and in order to  calm us down they had replaced  it with aesthetically beautiful structures . Then , when the polulation had augmented,  the need for housing and jobs had replaced once beautiful structures by homogenous ones. 

Complexity of old buildings > stimulation of perception

Simplification of forms /beauty (visible)  ~ complexification of  invisible

Society of  spectacle

31. Τα καταστρέφουν όλα.  Σβήνουν το παρελθον . Μόνο όταν έχουν μείνει λίγα εναπομείναντα, τα αναγάγουν σε μνημεία η προστατευμένες ζώνες. Τα προστατεύουν .  Τα εμπορευματοποιουν . Τα απομονώνουν.

32. Ο αυξημένος ανθρώπινος πληθυσμός λόγο αριθμητικοτητας προκαλεί εξ ανάγκης διαιρέσεις και διαφορετικές ιδεολογίες,  κοσμοθεωρίες κλπ . Με αυτή την επαυξημένη διαφορετικότητα > δυσκολία ομοφωνίας.

33. Η εξειδίκευση δημιούργησε πολλούς διαφορετικούς κλάδους και οι φορείς του κάθε κλάδου εντριφυσαν σε τέτοιο βαθμό στο αντικειμν3ο τους που  επαυξηναν την  πολυπλοκότητα.

Έτσι αδυναμοποιηθηκε η αντίσταση καθώς το κάθε πρόβλημα που εμφανιζόταν σε κάθε κλάδο αντιμετωπίζονταν μόνο από τους περικλειουμενους του εκάστοτε κλάδου .

34. Mythe occidental > ère de lumières > émancipation de l'homme par la technique ou asservissement ?

Est-ce que le tecnoscience nous libère de boulots fatigants ou ils satisfont nos besoins premières et ils nous poussent à faire de boulots qui contribué au croissance ? 24.3.21

35. Il faut empêcher  le mot de sortir ?

> il se transforme en maladie ( propos sexistes ,pedophile, homophobes ...)

Répondre au gens > maniere agressive ou il faut qu'on soit ouvert au questionnement de autres?

Filtre avant verbalisation / censure  ? > comment reconstruction ?

36. Rapports familiales / parentaux > rapports d'autorité

Grandir dans une communauté sans connaître tes " parents"

Creer des rapports égaux avec tous

Toute le monde vigilante pour toutes les enfants de la communauté

Ça creer pas de responsabilités individuelles

Changement de l'age de autonomie / indepedance (moins que 18 ans)

Rapports familiales contemporaines

> amour, sécurité,  renfort d'égoïsme/solitude  et possessivite mais ils restreint la liberté ( inquiétude,  peur de leur propriété génétique



Επαφή

paprana in private